Witam na moim blogu :),mam nadzieję że przeglądając moje zdjęcia nie będziesz się nudził/a a by może znajdziesz inspirację! :) Zapraszam!

poniedziałek, 24 marca 2014

Holy Tram sesja zespołu część 1

Dzisiaj wpadłem spontanicznie na próbę białostockiego zespołu Holy Tram,gdyż bardzo się nudziłem i chciałem porobić komuś zdjęcia. Ogólnie lokalizacja trudna do tego typu zdjęć,ciasno(trzeba robić obiektywem szerokokątnym trudniej o małą GO),w tle jakieś rury,grzejniki,inne śmieci które mogą skutecznie odwracać uwagę od fotografowanej osoby,jednakże coś tam spróbowaliśmy zrobić.Ogólnie sesja robiona w pośpiechu,gdyż zespół miał w międzyczasie przesłuchania do przeglądu kapel i musiał się zwinąć bo za chwilę na salę prób wchodziła następna ekipa...ale coś tam nam wyszło :) :



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz