Witam na moim blogu :),mam nadzieję że przeglądając moje zdjęcia nie będziesz się nudził/a a by może znajdziesz inspirację! :) Zapraszam!

niedziela, 5 lutego 2012

Koniec ferii!

Jak zwykle te 2 tygodnie minęły jakby były to 2 godziny. Nie będę tutaj gadał że to za krótki okres,że szkoła jest be i etc. bo pewnie tak jak ja, macie dosyć słuchania takich narzekań.

Szkoła jest ważna, uczyć się trzeba,na pewno mogłabybyć lepiej prowadzona i tyle. Powodem złych ocen w 90% jest to że uczeń kompletnie się nie uczy. Jednak obecnie mamy zbyt szeroko pojętą demokracje i wolność słowa co między innymi objawia się w ciągłym obwinianiu nauczycieli za to że nam się nie chce dupy ruszyć do roboty. Rozumiem że niektóre przedmioty wchodzą innym lepiej, a innym zupełnie na odwrót,ale na Boga! Nie zwalajmy wszystkich win na nauczycieli. Oni też mają własne problemy życiowe,oni także niechętnie wstają do szkoły,są bardziej do nas podobni niż myślimy!

Nie wiem co mnie wzięło żeby to napisać. Mam nadzieję, że mój przekaz jako tako trafia do was. Może następnym razem  w okropnej pani od matematyki ujrzycie biedną kobietę która jest na nogach 12 godzin,wstała wcześnie rano żeby uczyć ludzi którzy ją ulewają, zarabia niewiele a ojciej jej jest śmiertelnie chory.

Nie będziemy egoistyczni, jak to mówi klasyczna reklama "Śmiało ,bądźmy delikatni!"


ps.mogłem to pociągnąć dłużej ale mi się nie chce
ps.2 już niedługo mam nadzieję że wywołam kliszę,więc nie bójcie się zdjęcia wrócą! :)

1 komentarz:

  1. Zgadzam się z tym, że nauczyciele to tylko ludzie i miewają gorsze dni. Jednak niektórzy z nich mają je codziennie...
    Myślę, że każdemu z nas (zarówno nauczycielowi jak i uczniowi) w dzisiejszych czasach brakuje empatii. My jako uczniowie, jak słusznie zauważyłeś, powinniśmy częściej myśleć o nauczycielu jako o człowieku, który poza swoją pracą prowadzi normalne życie (kłopoty, choroby itd.). Z drugiej strony sytuacja ze strony ucznia może wyglądać bardzo podobnie i nauczyciel jako człowiek dorosły powinien o tym pamiętać.
    Czekam na zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń