Witam na moim blogu :),mam nadzieję że przeglądając moje zdjęcia nie będziesz się nudził/a a by może znajdziesz inspirację! :) Zapraszam!

sobota, 18 lutego 2012

Pierwsze streety (słabe)

Fotografia uliczna,reportażowa to moim zdaniem najtrudniejsza ale zarazem najbardziej fascynująca dziedzina fotografii. Wymaga od fotografa najwięcej:zauważenia w prostych czynnościach czegoś niezwykłego,czujnego palca pod przyciskiem zwalniającym migawkę,mnóstwo cierpliwości i jeszcze więcej odwagi(kiedyś można było robić zdjęcia każdemu na ulicy,teraz jeżeli nie jest to zbiorowość musimy mieć zgodę na papierze osoby przez nas fotografowanej)

Mnie także pociąga ta dziedzina i nie dziwi fakt że moje zdjęcia( jeszcze) nie są jakieś zachwycające :). JEstem bardzo krytyczny wobec siebie,zdjęcia które ludzie by wzięli za całkiem dobre, ja po prostu wyrzucam. Nie wiem czy to dobrze czy to źle,z jednej strony zniechęcam się czasami z drugiej strony umiem odróżnić fotki od fotografii. Koniec tej rozkminy zapraszam do obejrzenia zdjęć!



Dziadek wymiata. Gra na dworcu i śpiewa przy temperaturze -15 C!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz