Witam na moim blogu :),mam nadzieję że przeglądając moje zdjęcia nie będziesz się nudził/a a by może znajdziesz inspirację! :) Zapraszam!

wtorek, 24 stycznia 2012

Marek Twarowski:Powrót Pasji

Siema!

Nie było mnie tu długo,za długo. Wracam,ponieważ zaczynam kolejny nowy rozdział w fotografii. :) Sprzedaję cyfrę(szkoda by się kurzyła) i kupiłem sobie analogowego Canona Eos 5. Mam już kupione czarno-białe filmy firmy Ilford,canon 50mm 1.8 szykuje się na przeżycie drugiej młodości a lada moment będę posiadaczem jakiejś manualnej 135 :).

Na drugi początek załączam parę zdjęć które zrobiłem będąc na pielgrzymce na światowe dni młodzieży w sierpniu ;) (oczekujcie na więcej bo obecnie komputer mi się ściął ;[)

ps. Wszystkie fotki robione Canon 50D i Canon 18-135 IS.


Typowa hiszpańska Uliczka-dom obok domu

Lourdes-Wolontariusze ciągną chorych na specjalnych wózkach podczas procesji.

Gdzieś w Pirenejach,trochę przesadziłem z tą polaryzacją ;)


Las Medulas- Na początku niby to była jedna góra,którą jednak Rzymianie zniszczyli w poszukiwaniu złota.

Impreza na placu w ponferradzie

Żeby dobrze widzieć papieża ludzie  szukali miejsca w różnych miejscach.

Fajerwerki po spotkaniu z papieżem na lotnisku Cuatro Vientos

Wschód słońca w okolicach San Sebastian

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz