Witam na moim blogu :),mam nadzieję że przeglądając moje zdjęcia nie będziesz się nudził/a a by może znajdziesz inspirację! :) Zapraszam!

środa, 25 stycznia 2012

Strachy na Lachy 2011/szuflada

W październiku ubiegłego roku byłem na koncercie jednego z moich ulubionych zespołów. Niestety mając nogę w gipsie nie miałem swobody w robieniu zdjęć,praktycznie stałem ciągle w jednym miejscu. Na całe szczęście na "mojej" części sceny grał genialny Basista SNL-"LO". Mam tylko jego zdjęcia bo najlepiej padało na niego światło ;) .


Btw. Tak teraz patrzę to żałuję że wcześniej nie używałem w 50D formatu sRaw1. Jest to wprawdzie format ośmiopikselowy,jednakże dający świetne efekty! Wszystkie zdjęcia robione są na ISO 1600 bez odszumiania  i ostrzenia,wykonane obiektywym którym ciemnym jak noc!

Czyli standardowo 18-135IS +Canon 50D.



Od samego początku Lo dawał z siebie wszystko!


Chyba podczas "czarny chleb i czarna kawa"

już mi się nie chciało przycinać ;)

Pod koniec koncertu był jeszcze bardziej ruchliwy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz